5 כלים לקידום אתרים

עבודת קידום אתרים אורגני היא עבודה מאומצת, סיזיפית וכזו המצריכה מהמקדם לדאוג לפרטים הקטנים ביותר העשויים לסייע או לפגום בקידום האתר בגוגל. על מנת להצליח בתהליך הקידום, ודאי אל מול מקדמי אתרים חזקים ומובילים, חשוב להשתמש בכלים טכנולוגיים מתקדמים שיעזרו לנו לבצע פעולות שונות בתחום, ללמוד אודות התנהגות הגולשים באתר שלנו, לעקוב אחר התקדמות ביטויי המפתח בגוגל וכמות הכניסות לאתר, לנתח קישורים, להסיק מסקנות, לחקור מתחרים ועוד. ישנם אינספור כלים למקדמי אתרים המכסים תחום רחב של קטגוריות פעילות הקשורות בקידום האורגני: החל מבדיקת תוכן משוכפל, דרך כלי מחקר ומודיעין, כלים לניתוח נתונים, כלים למחקר מילות מפתח, כלים טכניים, מאגרי תמונות, כלים לניטור ובקרה ועוד. הנה כמה מהכלים המומלצים ביותר שכל מקדם מתחיל או מקצועי יכול להשתמש בהם.

הכירו את Screaming Frog:

סקרימינג פרוג הוא כלי זחלן מומלץ במיוחד. הוא זוחל לאתר שלכם ולאתרים אחרים ויכול לסייע לכם למחקר וניתוח נתונים, מציאה ובנייה של קישורים פנימיים באתר שלכם ועוד אינספור דברים אחרים.

בין היכולות הפופולריות של הכלי: מציעת סקריפטים באתר, מציאת קישורים שבורים, משקלים של עמודים באתר, כותרות H1 עד H6, תגיות מטא, מידע על תמונות ועוד. כלי זה נהדר ומומלץ לכל מקדם אתרים המעוניין לקבל מעין "מבט על" של האתר וכיצד לסדר ולארגן את האתר בצורה הטובה ביותר למנועי החיפוש.

בדיקת ייחודיות התוכן עם קופיסקייפ (CopyScape):

הדבר הבסיסי והחשוב ביותר בהזנת תוכן באתר שלנו וברחבי האינטרנט בכלל הוא העלאה של תוכן ייחודי שאין בו חלקים מועתקים. לא די בכך שאתם מסתכנים בתביעה משפטית, אלא גם שגוגל ממש לא אוהבים את זה וזה רק יעשה נזק לקידום האתר שלכם.

לפני כל תוכן שאתם מעלים לאתר שלכם או מפרסמים בשמכם ברשת, כדאי להשתמש בכלי הנקרא Copyscape לביצוע בדיקה וכך להיות בראש שקט שהתכנים שאתם מעלים לא מסכנים אתכם או את האתר שלכם בנזק תדמיתי או כלכלי. כל בדיקה כזו עולה כמה סנטים בודדים בלבד למקבץ תוכן של עד 2000 מילים. כדאי לבדוק כל סוג תוכן לגופו.

כלי למחקר מילות מפתח:

הכלי הטוב ביותר לביצוע מחקר מילות מפתח לקידום בגוגל הוא כמובן מתכנן מילות המפתח של גוגל.

כלי זה חשוב מאוד לכל מפרסם בגוגל, בין אם באמצעות מערכת הפרסום הממומנת של גוגל ובין אם באמצעות הקידום האורגני במנוע החיפוש של גוגל. כלי נוסף שכדאי להיעזר בו יהיה SEMRUSH אולם המידע הכי טוב ואמין יהיה כמובן המידע שיש לגוגל על מנוע החיפוש שלה.

כלי למחקר קישורים – MajesticSEO:

ניתוח ומחקר של קישורים הנו חשוב מאוד ואחד הכלים הפופולריים והוותיקים ביותר בנושא זה הוא MajesticSEO והוא באמת נחשב למומלץ כיוון שהוא כולל מגוון פיצ'רים חשובים לניתוח הנתונים.

הוא מאפשר לנו גם להשוות בין דומיינים שונים, לכמה כמות גדולה של דומיינים במכה ועוד. תוכלו לנתח קישורים שלכם ושל המתחרים שלכם ולהשתמש במידע הזה לביצוע שיפורים ושדרוגים שיסייעו לקדם את האתר שלכם על פני המתחרים שלכם.

כלי ALL IN ONE SEO:

אם אתם מחפשים כלי שכולל בתוכו מגוון רחב של כלים במקום אחד עבור מקדמי אתרים – כדאי להיעזר בZEFO הנחשב לכלי ישראלי מהמובילים בשוק אם לא המובילים שבהם. המערכת תאפשר לכם לקבל מבט מלמעלה על דירוג ביטויי המפתח שלכם בגוגל, ניתוח ומעקב אחר קישורים, שימוש בAPI של כלים שונים, לקשר את המערכת לגוגל אנליטיקס ולקבל תצוגה של תנועת הגולשים באתר והכול במקום אחד.

שאלות ותשובות בנושא כלים לקידום אתרים:

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.