חברה לקידום אתרים

השקעתם כסף רב בבניית האתר שלכם, תכננתם היטב את מבנה האתר, התאמתם אותו לעבודת הקידום ודאגתם לחוויית משתמש נהדרת בשימוש באתר. כל זה טוב ויפה אולם ללא תנועה רווחת של קהל גולשים שיגיע לאתר שלכם הוא יהיה כמו מחסן נטוש ללא פעילות. חברה לקידום אתרים היא היעד הבא אליו תצטרכו לפנות כדי שתטפל בקידום האתר שלכם במנועי החיפוש (ובראשם גוגל) כאשר העבודה צריכה להיות סיזיפית, רציפה, עקבית ומקצועית מאוד כדי לעקוף את המתחרים שלכם לאורך הזמן ולהביא תנועת גולשים רבה וממוקדת לאתר העסק.

רגע לפני שנסביר על העבודה עם חברה לקידום אתרים – מהו בכלל SEO?

SEO או קידום אתרים אורגני בעברית היא טכניקת הפרסום המובילה כיום בעולם השיווק הדיגיטלי. טכניקה זו דוגלת בקידום האתר במעלה תוצאות החיפוש של גוגל לביטויים הרלוונטיים לעסק שלכם. חשוב לבצע מחקר מילות מפתח תחילה, מחקר של המתחרים ולאפיין את האתר, בית העסק ואת קהל היעד. כל אלה יעזרו לנו להגיע להחלטה הנכונה אילו ביטויי מפתח כדי להשקיע בקידום שלהם. אתם לא רוצים לקדם סתם ביטויים שנשמעים טוב וקשורים לתחום שלכם – אלא ביטויים שאנשים עשויים לחפש כדי להתעניין בשירותים ו/או במוצרים שיש לכם. במסגרת עבודת הקידום האורגני, חברת הקידום תבצע פעולות חוקיות שונות, שיעודדו את גוגל להעלות אתכם בתוצאות החיפוש, לדוגמה: שיפור חוויית המשתמש באתר, עדכון האתר בתוכן חדש בתדירות גבוהה יותר, שיפור מהירות הגלישה באתר, הגדלת הסמכות של האתר על ידי קישורים פנימיים וחיצוניים, התקנת פיצ'רים ותוספים לשיפור האבטחה באתר ועוד.

למה שנצטרך חברה לקידום אתרים ולא נקדם את האתר בעצמנו?

נניח שחסר וחלילה יש לכם לפתע תקלה בצנרת בבית. התפוצץ צינור וגרם להצפה בבית. כדי לתקן את הצינור צריך לאתר את הנקודה בקיר או ברצפה שבה הוא התפוצץ, לשבור את המרצפות או הבלוקים במקום, לתקן את התקלה, לייבש את הרטיבות ולשפץ חזרה את הקיר/הרצפה. יכול מאוד להיות שיש לכם ברחבי האינטרנט אינספור מדריכים כיצד לעשות את זה אך האם זה אומר שיש לכם מצלמה טרמית לזיהוי מהיר של התקלה? שיש לכם את כל הכלים לטפל בתקלה? שיש לכם את העין והידע המקצועית לביצוע העבודה כמה שיותר מהר בכמה שפחות נזק? בלהחזיר את המקום משופץ ומסודר כפי שהיה קודם? סביר להניח שלא תוכלו לעשות את זה. באותה מידה תוכלו ללמוד באינטרנט אודות קידום אתרים ולעתים אפילו קורסים חינמיים שלמים המחולקים ברשת וחלק מהמידע שתלמדו שם בהחלט יהיה נהדר. לעומת זאת, אין תחליף לידע מקצועי וניסיון שנצברו לאורך שנים אצל חברה לקידום אתרים. אם חס וחלילה האתר יפול בדירוגים או יספוג עונש מגוגל – כיצד תטפלו בזה? כיצד תדעו לזהות במהירות את התקלה? כיצד תדעו להימנע מתקלות כאלה בהמשך?

איך לבחור חברה לקידום אתרים?

  • תיק עבודות – בקשו לראות עבודות נוספות של החברה. ראו אתרים נוספים שהחברה קדמה או מקדמת כיום. בדקו את התוצאות בשטח, אילו ביטויים היא מקדמת לאותם לקוחות – האם אילו ביטויים סתמיים או ביטויים טובים באותו התחום? הלקוחות נמצאים רק בעמוד הראשון בגוגל או ממש בתוצאות הראשונות?
  • ניסיון – כמה זמן החברה פועלת בתחום? איזו הכשרה מקצועית עברו העובדים? כמה עובדים יש בחברה וכמה זמן הם עוסקים בתחום? כמה אתרים הם קדמו?
  • אל תתפתו להבטחות – חברת קידום יכולה להעריך זמן קידום או צפי כניסות לאתר בטווח של זמן מסוים אולם לא יכולה להבטיח תוצאות בפועל ובטח שלא בתוך זמן קצר. היזהרו מהבטחות שווא.
  • שקיפות – האם אתם הולכים לקבל דוח חודשי מסודר שמציג מפרט מסוים של העבודה שבוצעה על האתר שלכם במהלך החודש? גם אם החברה לא תחשוף את כל מה שהיא עושה כמובן, עדיין לקבל דוח מסודר של כמה מהדברים שבוצעו במהלך החודש הוא דבר חיוני וחשוב.


שאלות ותשובות לבחירת חברה לקידום אתרים

שאלה: כמה מילות מפתח החברה מקדמת לנו?

תשובה: ישנן חברות קידום אתרים המקדמות ביטויי מפתח לפי היקף הביטויים המסוכמים עם הלקוח בחבילת הקידום שלו וישנן חברות הפועלות לטובת קבלת תוצאות בשטח ולכן בהתאם לסכום ההשקעה החודשי של הלקוח מבצעות גם שינויים בכמות הביטויים המקודמים. הכול בהתאם לתוכנית הקידום של החברה לטווח ארוך.

שאלה: כמה עולה עבודת קידום אתרים?

תשובה: גם כאן התשובה משתנה בין חברה אחת לאחרת. בדרך כלל קידום מקצועי יתחיל מחבילות של 1500 ₪ ומעלה לפני מע"מ.