השוואת מחירים קידום אתרים – תמצאו רק הצעות מחיר הוגנות

מחיר של קידום אתרים אורגני יכול להשתנות בין מקדם אחד לאחר, בין חברת קידום אחת לאחרת ובהתאם לפרמטרים רבים העשויים להשפיע על המחיר. אין ספק כי קידום אתרים הוא אחד השירותים היעילים והטובים ביותר לפרסום אתרים ועסקים באינטרנט ובטווח הארוך הוא גם המשתלם ביותר כלכלית. עם זאת, מכיוון שמדובר בהשקעה לטווח הארוך, בעלי עסקים רבים נוטים לחשוש מעלויות הקידום בטווח הקצר. על ידי השקעה נכונה בקידום האורגני מבלי לתת למקדמים לסחוט מכם כספים כיוון שאינכם מבינים מספיק בתחום או נפלתם על חברה שמעריכה את עצמה יתר על המידה, תוכלו להשתמש ביתר התקציב להבאת לקוחות באופן מידי לעסק או לחסוך בהוצאות העסק כדי להשקיע בקידום בצורה שלא מסכנת את העסק עד להגעה לתוצאות הרצויות מההשקעה בקידום. כדי לעשות זאת תוכלו לבצע השוואת מחירים לשירותי קידום אתרים ולדעת כיצד להשקיע בחכמה.

כמה עשוי לעלות לי קידום האתר שלי על ידי מקדם אתרים מקצועי?

לא נמרח אתכם ונספר לכם שיש טווח מחירים שנהוג בתחום או משהו. כמובן שכל מקדם או חברת קידום מעריכים את העבודה שלהם אחרת. חשוב גם לציין שכל חברת קידום מעניקה ללקוח שלה סוג עבודה שונה, כמות זמן השקעה שונה, משאבים שונים, כלים טכנולוגיים שונים, היקף ביטויים שונה והיקף שירותים שונה. אלה כמובן ישפיעו באופן ישיר על מחיר הקידום. כן נוכל לומר לכם סדר גודל של מחירים שכדאי להשקיע בקידום אורגני לאתר העסק שלך בהתאם לגודל העסק ומידת התחרות בתחום שלו: עד 1500 ₪ בחודש מדובר למעשה בחבילות קידום בסיסיות, סטנדרטיות, המתפרסות בדרך כלל על כמות קטנה של ביטויי מפתח מקודמים ומשמשות בעיקר עבור בעלי עסקים לבנות אמון עם חברת הקידום, להתחיל בקטן, לנסות את השירות ולהגדיל את התקציב עם הזמן. בין 1500 ל-4,000 שקלים בחודש יעלה לכם עבור חבילת קידום מכובדת לעסק קטן עד בינוני ובמחירים של 5,000 שח ומעלה מדובר בחבילות קידום מתקדמות ומקיפות יותר, בדרך כלל עבור בתי עסק גדולים יותר ו/או עבור קידום בתחומים מאוד תחרותיים הצורכים יותר משאבים כדי להגיע לביצועים טובים.

אילו פרמטרים עשויים להשפיע על מחיר הקידום?

  • גודל חברת הקידום.
  • אם יש לחברת הקידום הוצאות נוספות כמו הוצאות על משרד, חשמל, עובדים וכו'.
  • וותק וניסיון – מקדם או חברת קידום ותיקים ומנוסים יותר בתחום כבר ודאי יעלו מחירים לעבודתם.
  • גודל החבילה – כל מקדם יציע ללקוחות שלו מבחר חבילות קידום אפשריות. חלקן מבוססות תוכנית עבודה קבועה של חברת הקידום והיקף עבודה בהתאם לגודל החבילה וחלקן מבוססות כמות ביטויי מפתח מקודמים.
  • כיצד המקדם מעריך את זמן העבודה שלו או של העובדים שלו.
  • תוצאות בשטח – מקדם מקצועי יותר עם תוצאות בשטח בשפע, יכול להרגיע בטוח לגבות יותר כסף עבור שירותיו.
  • ועוד…

איך לבצע השוואת מחירים לשירותי קידום אתרים בגוגל?

ביצוע השוואת מחירים הנה חיונית מאוד כדי שלא תוציאו הרבה מעבר לתקציב החודשי שלכם עבור פרסום. כמו כן כאשר מדובר בקידום אורגני יש לזכור כי מדובר בטכניקת פרסום נהדרת אבל לטווח הארוך וכי בטווח הקצר תצטרכו לדאוג להבאת לקוחות ויצירת הכנסות בעסק. ביצוע השוואת מחירים יכול להיעשות באמצעות פניה ישירה למספר חברות קידום וקבלת הצעת מחיר מחברת הקידום או על ידי פניה לחברה העובדת עם מגוון חברות קידום ומקדמת אותן כך תוכלו לקבל במקום אחד מגוון הצעות מחיר בהתאם לסוג העבודה הנדרשת לאתר העסק שלכם.

שאלות ותשובות בנושא השוואת מחירים לקידום אתרים:

שאלה: כמה צריך לעלות לי קידום אתרים מקצועי?

תשובה: עסק קטן יכול להשקיע בין 1500 ל-2500 שח בחודש עבור קידום אתרים מקצועי. עסק בינוני יצטרך להיפרד מ2500 עד 5000 שח בחודש ועסקים גדולים ישקיעו מעבר לכך. ישנם עסקים גדולים שמשקיעים עשרות אלפי שקלים בחודש עבור הקידום האורגני שלהם.

שאלה: האם יש עוד דרך לבדוק הצעות מחיר של מקדמי אתרים?

תשובה: אפשר להיכנס לפייסבוק, למצוא קבוצות דיון של מקדמי אתרים ולהעלות פוסט שאתם מחפשים מקדם ומבקשים הצעות מחיר בפרטי. תוך יום סביר להניח שתקבלו 20 הצעות מחיר שונות לפחות.